Over ons

CharismaGids.nl logo

Wij helpen professionals en ondernemers zich onderscheidend neer te zetten en hun persoonlijkheid zichtbaar te maken. Het versterken van authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid staat hierbij centraal.

We zijn ervan overtuigd dat een charismatische, karaktervolle profilering bijdraagt aan het bereiken van je doelen, zowel zakelijk als privé.

Het team

Het gezicht achter CharismaGids.nl is Lida van Doorn en haar zoon Roeland de Vos.

Benieuwd naar wat er in de media is verschenen over CharismaGids.nl, Lida van Doorn en Roeland de Vos? Bekijk onze In de media pagina. De artikelen gaan terug tot 1993, toen Lida haar onderneming startte.

Onder meer verschenen in:

Het boek Werk aan je charisma
Lida van Doorn

Lida van Doorn is een expert in het ontwikkelen van charisma. Al meer dan 25 jaar traint en adviseert ze ondernemers en professionals in het versterken van hun uitstraling en visuele overtuigingskracht.

Het fundament voor een charismatische uitstraling is je kleding. Om te leren zien welke kleding jou optimaal recht doet, heeft Lida de Recht-Rond Formule ontwikkeld. Bij deze formule spelen de vorm van je hoofd en de gezichtskarakteristieken de hoofdrol. Haar Recht-Rond Formule is de sleutel tot een charismatische uitstraling.

Lida is auteur van twee boeken, ze heeft haar kennis en ervaring gedeeld in
Overtuigen door uitstraling en Werk aan je charisma.

Ruim 25 jaar aan ondernemerschap is niet samen te vatten in een klein stukje tekst. Klik op de knop hieronder en lees hoe charisma en authenticiteit haar passie is geworden. Van kledingontwerpster naar charisma-expert.

Lees hier meer over Lida


Roeland de Vos

Roeland de Vos is een kei in het versterken van de online uitstraling. Hij richt zich met name op het versterken van de uitstraling en visuele overtuigingskracht van websites. Als geen ander weet hij wat frictie oplevert bij bezoekers voor het doen van aankopen.

Roeland analyseert een website op authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid en daarnaast op functionaliteit. Na 10 jaar te hebben gewerkt als product ontwerper, heeft hij zijn focus verlegd naar graphic- en webdesign. Met zijn oog voor detail ontgaat hem niets. Ondernemers krijgen een website die voor hen werkt.