Werk aan je charisma

Het nieuwe boek van Lida van Doorn

Wil je authentiek, aantrekkelijk en geloofwaardig overkomen?

Bestel het boek Werk aan je charisma.
€29,99 gratis verzending.

Bestel het op Managementboek.nl

Jouw uitstraling is een bijzonder belangrijk aspect in je communicatie. De manier waarop je jezelf presenteert, bepaalt hoe de ander jou ervaart. Het heeft grote invloed op de interactie en is cruciaal voor hoe men je boodschap waardeert en interpreteert. Het plaatje kleurt het praatje. Zijn die niet met elkaar in overeenstemming? Dan ontstaat er vroeg of laat ruis in de communicatie en dat heeft invloed op je persoonlijke effectiviteit. Wil je meer charisma en je impact managen? Dan is dit boek voor jou.

Benieuwd hoe het boek er van binnen uitziet? Blader door het boek.

Lida van Doorn leert je bewust naar jezelf te kijken. Aan de hand van drie sleutelbegrippen – authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid – laat ze zien hoe je jezelf overtuigend neerzet. Je kleding, je houding en hoe je beweegt onderstrepen wie je bent. Met een praktisch stappenplan en steekhoudende adviezen leert ze je bewust invloed uit te oefenen op beeld en boodschap.

Werk aan je charisma is de nieuwe versie van haar boek Overtuigen door uitstraling – Een visuele ontdekkingstocht naar jezelf met extra thema’s als duurzaamheid, personal branding en social media.

Neem de regie over je uitstraling en communiceer effectief. Lees het nieuwe boek van Lida van Doorn: Werk aan je charisma.Click To Tweet


7 november werd het boek gelanceerd bij boekhandel Paagman.

Reviews
Coen Wulms

‘Lida brengt meer rust en evenwicht in je presentatie waardoor je een zelfverzekerde indruk maakt en je boodschap beter overkomt. Haar tips en suggesties zijn regelrechte eyeopeners.’

– Coen Wulms, Lifestyledeskundige o.a. verbonden aan Esquire

Manon Burger

‘Lida’s adviezen hebben mijn kledingkeuze vereenvoudigd. Ik weet nu precies welke kleding bij me past en mijn uitstraling versterkt. Door haar zet ik een krachtige versie van mezelf neer.’

– Manon Burger, Marketing Directeur, Elsevier

Professor José Teunissen

‘Nu duurzaamheid hoog op de agenda staat, is het belangrijk dat je kiest voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Met een charismatische kledingstijl creëer je een garderobe die bij je past en waar je je blijvend goed in voelt!’

– Professor José Teunissen, Dean, London College of Fashion: School of Design & Technology

Bestel het boek op Managementboek.nl